PRISER

LOVPAKKE - 14.995,- kr. for ugehold

Indeholder 29 teorilektioner, 4 lektioner på manøvrebane, 16 lektioner på vej

og 4 lektioner på køreteknisk anlæg (glatbane)

Ud over lovpakken, er der krav om førstehjælpskursus, lægeerklæring, billede og prøvegebyr til Færdselsstyrelsen - alt dette afregnes direkte med disse, og har intet med køreskolen at gøre.

Derudover vil der være udgifter til online teoriprøver og leje af skolevogn til køreprøven

• du sparer 2.605,- kr. når du køber en samlet lovpakke

ØVRIGE PRISER, HVIS DET KØBES SÆRSKILT

Teori – ubegrænset. indtil teoriprøven er bestået                                                4.000 kr.

Kørelektioner a' 45 min.                                                                                            600 kr.

Prøvegebyr til Færdselsstyrelsen                                                                            1000 kr.

Leje af skolevogn til køreprøven, inkl. forsikring                                                     1000 kr.

evt. ANT kursus (alkohol/narko/trafik)                                                                    3200 kr.

Manøvrebane (kravlegård)                                                                                      2000 kr.

Køreteknisk anlæg (glatbane)                                                                                 2000 kr.

Lægeerklæring ca.                                                                                                     500 kr.

Førstehjælpskursus, færdselsrelateret 8 timer                                                         600 kr.

Såfremt kørsel ønskes efter kl. 16.00 eller i weekender, vil der være en merpris på 300,- kr. pr. lektion

GAVEKORT

En rigtig god gaveidé til f.eks.:

-      hjælp til et kørekort (valgfri beløb)

-      køb af lovpakke

-      et teoriforløb

-      kørelektioner

-      banekørsel (hvis man fx trænger til at få genopfrisket køreteknik / glatbane)

-      til en, som måske ikke er glad for at køre motorvej, eller som ikke har kørt bil i lang tid